fredag den 1. februar 2013

Turkis cover

Min søde svigerinde forelskede sig i det turkise garn fra Søstrene Grene og eftersom det cover jeg i sin tid lavede til hendes mobil, var ved at være noget slidt i betrækket, tænkte jeg, at det var en god anledning til at lave et nyt - så kunne jeg samtidig øve mig lidt på at lave skarpt farveskift og trekantmønster. Selvfølgelig totalt inspireret af Lutter Idyl's fine, fine designs!


Jeg synes, at coveret blev virkeligt fint og den lille lukning med den lille perle sætter lige prikken over i'et.

Heldigvis var det ikke kun Charlotte, der forelskede sig i den turkise farve, så jeg har allerede gang i endda flere små projekter med garnet.

2 kommentarer:

  1. Det er bare så lækkert, det cover! Jeg bruger det hver dag!
    Og perlen er ikke kun dekorativ - den er virkelig også praktisk, for så falder telefonen ikke ud af coveret, hvis man får løftet den op af tasken på hovedet ;).

    SvarSlet
    Svar
    1. Er så glad for at du kan li' det! :)

      Slet